Skip to main content
Kes kasutavad 3D virtuaaltuure?
- Kinnisvarasektor on tõenäoliselt suurim 3D tuuride kasutaja.
- Maaklerid ja ruumide haldajad. Tõsta oma kinnisvaramaaklerite töö efektiivsust, kuna jääb vähemaks esitlusi objektil nn. "valedele huvilistele", ning suuna oma tegevused tõsisemate huvilistega tegelemiseks.
- Kinnisvaraportfellide haldajad. Virtuaaltuuri tegemine oma kõikidest renditavatest pindadest võimaldab vähendada kinnisvarabüroodele makstavaid vahendustasusid. Majasisene maakler müüb efektiivselt oma rendipindasid ise välja.
- Majutusepakkujad, hotellid ja külaliskorterid. Virtuaaltuur annab reisijatele enne broneerimist 360 ülevaade, mida raha eest saab. Kinnisvarapildid majutusasutustest võivad jätta hea esmamulje, aga kui kohale jõuad, siis võib üldpilt olla hoopis teine. 3D tuur loob broneerijale konkreetse ootuse, mida ta oma raha eest saab. Pettumuse valmistamine paneb inimesed kirjutama negatiivset tagasisidet, mis omakorda võib eemale lükata potensiaaliseid kliente ja võib kaasa tuua broneeringute ning rahavoogude kao.
- Arhitektid, kes projekteerivad enda majamudelite seeriad. Tihtipeale on tulevane kodu paberplaanil ilus, aga inimesed ei hooma ruumi suurust, akende kõrgust jms. 3D tuur just valmisehitatud majast aitab luua ettekujutuse, lihtsustab hoone planeeringu paika panekut arhitektiga ning (tõenäoliselt) aitab kliendil vältida hoone liigset sopilisust koos lisakuludega.
- Majatehased. 3D virtuaaltuur majamudelist on majatootja töövahend, mis annab potensiaalsetele huvilisele kiire arusaama majamudeli käekirjast, sisust ja ruumist. Majatehasel aitab see vähendada ostuhuviliste kadu müügiprotsessis, tõstab sissetuleva päringu kvaliteeti ning aitab pöörata rohkem päringuid müükideks.
- Söögikohad, peoruumid ja restoranid. Virtuaaltuur annab reaalse ülevaate Sinu peoruumidest just nagu klient näeks seda kohapeal viibides. See on kliendile ajavõit, sest nii oskab ta kohtumisel esitada juba palju täpsemaid küsimusi. Peoruumid on virtuaaltuuridega lihtsalt läbitavad - nii saavad huvlised enne rentimist hea ülevaate, et kas ruumid vastavad nende ootustele.
- Ekspordijuhid. Tootmisruumide virtuaalne ringkäik on turundusplaani osa, mille eesmärk on anda välisturgude potensiaalsete ostjate seas kindlustunnet tehase olemasolust. Ostujuhid tahavad ülevaadet väga spetsiifilistest tootmisliinidest, mis määravad ära pudelikaelad tootmises ja/või saavad määravaks partneri valikul.
- Muuseumid, näitused jms. Digitaliseerimine aitab tuua muuseumidesse ja näitustele rohkem külastajaid, pikendab väljapaneku näitamisiga, ning seda on võimalik jagada üle maailma. Kunstinäituste ja muuseumi virtuaaltuuri eesmärgiks ei ole konkureerida füüsilise muuseumiga, vaid hoopis täiendada ja pakkuda personaalsemat kasutajakogemust.
- Ehitussektor. 3D tuure kasutatakse erinevate ehitusstaadiumite salvestamiseks ja dokumenteerimiseks, et suurendada projektimeeskonna efektiivsust ning vähendada võimalike vaidlusi erinevate osapoolte vahel.
- Kindlustusfirmad. Pärast tulekahjusid aitab põlenud kinnisvarast tehtud virtuaaltuur anda ligipääsu erinevatele ekspertidele, et hinnata tulekolde põhjusid ning kindlustussummasid.